Tema: Re: ambipur kvepalu uzpildymas
Autorius: Mrlz
Data: 2009-09-09 16:52:49
draugelis bande. buvo nusipirkes kokosinio kvapuko buteliuka (ta purskiama)
ir buvo isipyles i ta ambipura ar kazkoki kita indeli, bet nieko gero.
Kazkiek kvepejo, bet ne taip kaip turetu naujas kvapukas kvepet :)

Siaip as manyciau ant tu ambipuru per laika susipisa ir tas medziaginis
kotelis, per kuri garuoja kvapas.

Geriausia butu nusipirkti koki litrini buteliuka kvapo. Nuvesti zarneles i
ortakius ir padaryti mygtuka kuris ipurkstu to kvapo i ortakius ir ijungus
vejeli turetu kvepeti. Taip kada nori ishsikvepini masina ir zjb :))

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos