Tema: Re: Dar ta mano kuro sklende :(
Autorius: ramunas
Data: 2009-03-05 10:45:43
nu tai spalva gal skiriasi nes gamintojas kitas ? :)
jau geriau spalva skirtusi nei numeris ... nors buna ir numeriu pasikeitimai
.... kazka patobulina gamintojas detaleje ir automatiskai numeris pasikeicia.
pas autorizuota serviza turetu buti visi numeriu pasikeitimai. gal pabandyk
paskambinti gal pasakys ?