Tema: Re: Pardavejas
Autorius: Darius
Data: 2009-03-05 09:24:50
Na nieks nesako blogai ar gerai, is esmes tai gerai, tik kyla plausimas
tesiog, tu keitei sakykim 20 proc nesulaukes o ca jau gaunasi 54 vietoj 90
tai jau labai gerokai anksciau, plius benzinas ne dyzelis. Na nebent tai
galima paaiskint tuom kad masina pagrinde vaziavusi mieste, Rygoje. Tada gal
logika ir yra.
Kaip mano draugas sake (usiima masinom), esi tikras lietuvis, nori naujos,
pigiai, nedauztos ir labai geros :)