Tema: Re: Linksmybės su vairu
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-03 18:47:10
skambtelek 861621776 man arba mano darbininkui 867588512 (tik pasakyk kd nuo
vytauto ir kad reikia apziureti). Rytoj viena dube laisva salia megos, jei
nori uzsuksi pasiskambines, bent pasiziures ar tikrai ta kryzme ar kas kita.

P.s. padziai bent po masina palys paziureti kas nutike. paskui ziuresi ka
daryt toliau