Tema: Re: ar teisus 'braliukai' LV?
Autorius: mm
Data: 2009-03-03 12:25:35
O kaip reiketu sneket? nes sako eme aiskint, kaip va ka tik viena lietuvi
vos vos paleido,
kad galejo is vis nebeleist jam vaziuot ir panasiai ir panasiai..tiek, kad
'pasigailejes' kvite
pazymejo, kad del dirzu sustabde..idomu ir man, kaip reiketu kalbetis tokiu
atveju, istatymu
po ranka juk nesiveziosi..