Tema: Re: Nubrozdinti dazai, kuo uztaisyt?
Autorius: bomanz
Data: 2009-09-07 18:54:39
LB wrote:
> tuo paciu - juoda spalva, akmenuko numusti dazai maziau 1 kv cm - matos
> baltas gruntas. piestuku taisyt?

Nusipirk juodų dažų ir užtepk teptuku. Kad dažyta matysis :(

Matysis mažiau, jei sugebėsi tiksliai užtepti dviem-trim teptuko brūkštelėjimas.
Pasitreniravus gaunasi pakankamai gerai- matosi tik kai ieškai.

Aš jau penkis metus savo Opelį taip dažau. Iš pradžių dar ieškojau kas padarytų,
visi laužėsi- užsiėmę dabar, tau brangiai gausis, ne tokiom smulkmenom
neužsiimam ir panašiai. Padaryti kad visai nesimatytų taisymo tai užsiima, bet
ir kainos atitinkamos- 100-500Lt už detalę. O jei mano Opelyje 10 nudaužimų
įvairiose kėbulo vietose, tai man ką, visą mašiną perdažyti?

Reikia nepamiršti, kad kai kurie dažai būna neatsparūs aplinkos poveikiui.
Perlamutro dažai kuriuos aš naudoju nusivalo gerai patrynus šlapių skudurėliu.
Todėl padažius tokiais dažais dar būtina lakuoti. Lakuoju taip pat teptuku.