Tema: Re: Nubrozdinti dazai, kuo uztaisyt?
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-09-02 21:21:03
Pagal dazu koda nusiperki purskiamu dazu (sako geresni Motul, Multona, nors teoriskai visi flakoniniai "sudini", man tiesa pasakius laiko tikrai nepirmi metai ir nieks neatsoka) ir lako ten pat buna, uzpurski dazu, isdziuna, jei reikia dar sluoksni dazu, uzpurski lako.. Dar jei neturi ka veikt gali su slapiu smulkiu svitru lygint po dazu ir po lako... Jei nespoksosi i ta vieta, tai ir nepastebesi, bet kokybiskai tai manau tik dazytojai uzdazys atskira lopa uzmaise tikslia spalva arba visas duris..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!