Tema: Re: amortizatoriai?
Autorius: Romas
Data: 2009-09-01 13:59:18
gal pataisysiu paties info apie amo.
gamina ne tik Bilstein , gamina ir kiti pavadinsiu geri gamintojai, bet patikek manimi
OE kiek teko keisti Bilsteinu kazkaip nepastebeta.
Beje - apie Bilsteina esanti lietuvoje teko girdeti nemazai nusiskundimu.....
kiek mano zinios nesa tais metais OE gamykloje buvo Sachs/Boge/Monroe
dabar apie kainas - 2.5 varikliui kaina kazkiek virs 400 Lt,
Koni - apie 450 Lt , Koni sport apie 550 Lt/vnt

romas