Tema: Re: amortizatoriai?
Autorius: Romas
Data: 2009-08-31 12:20:26
"Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message
news:h79k8t$k8q$1@trimpas.omnitel.net...

> "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message

> Skaiciavimus i studija prasom!!!

kokie cia po velniu sklaiciavimai ???
kregzdes amo TIK dujiniai, pasakykit man , kas LT sugeba teisingai atlikti
restauravima dujiniu,
jei dujos darbine kamera jau tuscia ????
O po to prasideda.......norejau pigiau, o dabar kazkodel visa priekine pakaba "staiga"
isklibo .......,

ir idomu butu paskaityti - kokios gi tos amo (kregzde) 2 pozicijos, kurias gamina
rimti gamintojai,???
gal zinomas ir gamintojas ?????

romas