Tema: Re: greito patarimo
Autorius: Nikonis
Data: 2009-08-25 09:36:41
Jeigu ibrezimu ant auto nera tai nelabai ka ir irodys.
man buvo tik stovint, bobule atbula sugebejo pamperi brukstelt ir ramia
dusia nuvaziavo. spejau uzsirasyt numeri, pasiziurejau, kad zala tokia jog
nesuprasi ar ar dazai nubraukti ar taip turi but:)
policijos nekvieciau nes nelabai turejau laiko ir noro valanda stovet ir
laukt kol privaziuos.
po keliu minuciu pajudejau is savo vietos ir pamaciau, kad netoliese stovi
policija. nuejau pasikonsultuot, tai sako, kad:
1. Tu pats jau nebe ivykio vietoje
2. Bus sunku irodyti, tipo sakys, kad nepastebejau, nepajauciau ir t.t.

Kaip supratau tokiu atveju reiktu likti savo vietoje, kviest policija ir
sakyt, kad toks ir toks auto nubrauke sona ir pabego.