Tema: Re: greito patarimo
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-08-25 09:04:34
kad taip ir buvo.

sustojom. susilietem. kliudyta mano desine, jo kaire. praktiskai ta pati
vieta - ties rato arka.
susilietus atsitraukem kad apziuret kas nutiko. jam nubraukta vos vos, man
dar maziau. vos matomi ibrezimai.
jis pasiule susimoket. ash nesutikau, pasiuliau kviesti policija. jis
nuvaziavo uzsidegus zaliai, ash sustojau salikelej. susirasiau jo numerius
del visa ko.
pamasciau ka daryt, nenusprendes nuvaziavau i darba ir brukstelejau sita
posta.