Tema: Re: MB GLA 250 vs BMW X3
Autorius: Andrius030
Data: 2021-03-11 10:36:52
Važiavau ir su citybee ir dabar su žmonos. Toks jausmas, kad pagal
komplektaciją ir vidaus medžiagos skiriasi, nes countrymanas geros
komplektacijos, panelė minkšta, surinktas gerai, niekas nebarška, su r18
per duobes kietoka, bet visumoj ok. Tik į dureles norėtųsi garso/vibro
sudėt. Prieš tai turėtas mk6 gti taip, važiavo smagiau ir stabiliau, bet
countrymano salonui neturiu, ko prikišt. Gale keistai daug vietos,
daugiau nei golfe. Ir erdviau.