Tema: Re: MB GLA 250 vs BMW X3
Autorius: Tomas
Data: 2021-03-02 19:56:33
vaikai kai vairuot ismoks, tada cooperio nores

"neratoblogo"  parašė naujienų news:s1krac$c0e$1@news.omnitel.net...

Tikrai pritariu. Kai vazinedavau daug su City bee, vaikai visada
sakydavo - tik ne Mini! Važiuoklė kaip kartingo, žirnius ant kelio
jauti. Ergonomika belekokia. Gale sėdynės net vaikams nepatogios.
Tiesa, aš važinėjau su Mini Couperiu, o ne countryman'u, gal pastarasis
geresnis.