Tema: Re: TA ir DPF
Autorius: tranzoo
Data: 2021-02-07 00:51:29
apie tai, kad nebeuzkalnu, kai tikrins realiai ar yra kas turi but, o ne 
vertins garazinio virinimo kokybe.

On 2/6/2021 21:38, Dainiushas wrote:
> tai visgi, apie ką mes čia?
> 
> On 2/6/2021 12:23 PM, tranzoo wrote:
>> svedijoj jau kuris laikas matuoja ir tuos. butent, kad suzinot ar 
>> katuliai su visa kita ekologija neisoperuoti ir veikia
>>
>> On 2/5/2021 13:32, Dainiushas wrote:
>>> nyfiga, butent dumingumas. Azotai kita istorija, ta kur su AdBlue
>>>
>>>
>>> On 2021-02-05 09:37, Lapinas wrote:
>>>> "Lawrence Jamieson" <lj@kaunas.lt> wrote in message 
>>>> news:rviptf$df$1@news.omnitel.net...
>>>>> 2021-02-04 16:53, Dainiushas rašė:
>>>>>> manau nepaeis, nes žiūri tikrai įdėmiai. Pas man penkias minutes 
>>>>>> gal tyrinėjo, nors duslė švari kaip iš parduotuvės ką tik.
>>>>>
>>>>> Aš tai nelabai suprantu kam to cirko reikia.
>>>>>
>>>>> IMO turėtų būti skirtingos dūmingumo normos automobiliams be DPF ir 
>>>>> su DPF. Pagal VIN jie žino turi būti DPF šiame automobilyje ar ne. 
>>>>> Na ir atitinkamai tada žiūri - sutelpa į normas ar ne. Nu ir jei 
>>>>> issipjausi DPF, kad ir kaip gražiai tą išoriškai padarytum, 
>>>>> dūmingumo riba be DPF tai visvien viršysi.
>>>>>
>>>>> O dabar tai cirkas kai visiems dyzeliukams taikoma ta pati norma, 
>>>>> juk auto su DPF dūmingumas būda keliomis dešimtimis kartų mažesnis.
>>>>>
>>>> Kaip man aiškino Tranzoo, tai ne dūmingumas , o NOx skiriasi 
>>>> dešimtimis kartų.
>>>>
>>>> Azoto oksidų lygtai dar nematuoja per TA.
>>>
>