Tema: Re: TA ir DPF
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2021-02-05 08:51:27
2021-02-04 16:53, Dainiushas rašė:
> manau nepaeis, nes žiūri tikrai įdėmiai. Pas man penkias minutes gal
> tyrinėjo, nors duslė švari kaip iš parduotuvės ką tik.

Aš tai nelabai suprantu kam to cirko reikia.

IMO turėtų būti skirtingos dūmingumo normos automobiliams be DPF ir su
DPF. Pagal VIN jie žino turi būti DPF šiame automobilyje ar ne. Na ir
atitinkamai tada žiūri - sutelpa į normas ar ne. Nu ir jei issipjausi
DPF, kad ir kaip gražiai tą išoriškai padarytum, dūmingumo riba be DPF
tai visvien viršysi.

O dabar tai cirkas kai visiems dyzeliukams taikoma ta pati norma, juk
auto su DPF dūmingumas būda keliomis dešimtimis kartų mažesnis.