Tema: Re: keli klausimai apie elektromobilį
Autorius: android
Data: 2021-01-29 13:50:03
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:rv0nri$oja$1@news.omnitel.net...
>O kuom netinkamas laikas?

laikas - nes technologijos tobuleja, tarkim, kas pusmeti, o kintanciu dedamuju yra ne viena -
bateriju talpa, mase, kaina, taipat pacio remo mase ir kaina gali kisti priklausomai nuo sugalvotu
sprendimu.
jei 80km tai geriausia, kad mocas dengtu ~150km pageidautina 100 kmh greiciu. Tai apie 1.5h
judejimo. Jei variklis realiu 3kw (imu minimuma kaip mocui, mano akimis), tai baterija turi turet
talpos 3kw x 1.5h = 4.5kwh, 4500wh.
72v sistemoje tai 4500 / 72 = 62.5 Ah
Pilnai imanoma toki aparata apturet, svertu iki 100kg, nezinau tik kaip su kaina butu.

Prastesni parametrai irgi galiotu, tik turint raumeny bateriju degradacija su laiku - atemus nuo
visko 20% jau nezinau ar po metu kitu toks daiktas bedziugintu. Aisku, tada butu galima baterija
pasikeist i nauja, gal tobulesne.