Tema: Re: keli klausimai apie elektromobilį
Autorius: spam
Data: 2021-01-29 08:00:33
Tau berods į City reikia kasdien? Nenuostabu, kad su EV tą darai. Aš iš
miesto pusės neturėčiau jokių privilegijų, tik retai retai pasistatyti
nemokamai senamiestyje ar pavažiuoti A juosta.
Tiesiog norisi patogaus, tylaus, komfortiško auto nuo namų iki darbo
kasdien ir su gausia šeima į sodybą, pas uošvę ir karts nuo karto į
aplinkinių šalių sostines palėkt. Panašu, kad EV bus dar kita mašina.