Tema: Re: supermamoms ir etikos žinovams
Autorius: eSSas
Data: 2020-12-16 16:57:23
On 16/12/2020 16:32, Linas Petkevičius wrote:
> Durniai Jūs visi, aš jau vienas viską supratau.

Jo, durniai jūs visi ir nesigydot. Testas skirtas tam, kad tiek vaikai,
tiek jų supertėveliai užsip!stų ir kentėtų. Tada pedagogas galės
pademonstruoti savo gebėjimą pasinaudot svetima "išmintimi" (realiai
greičiau proto negalia), o jūs jausitės "savo vietoje".

Karoče, kaip gerai kad vaikai jau užaugo. Turbūt neištverčiau ko nors
nesusprogdinęs

S.