Tema: Re: supermamoms ir etikos žinovams
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-16 16:32:29
Durniai Jūs visi, aš jau vienas viską supratau.

Temos autorius sudėliojo betkokius klausimus ir randomna langelių kiekį
kiekvienam atsakymui, o kad dar labiau uzsipistume - ir raide per viduri
ikale. O jus cia smegenu savipisa uzsiimat. Nes nu realiai - nei vieno
atsakymo nezinau - o as visada zinau teisingus atskymus i visas newsu temas.