Tema: Re: KEda, kaip ir jo buvusi shefa, nuteise uz gerus darbus...
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-12-03 08:09:17
2020-12-02 19:46, Spakainas rašė:
> Buvęs kaimynas gal 3 kartus į teismą Kedą padavė, dėl parkingo :) Aišku
> pralaimėjo visus, bet Kedą patampė atitinkamai. Sakė jo auto jau
> nebefotkina žąsiukas :D

Tipo teismo išlaidos mažesnės, nei bauda ?

Dar labai įdomu kokiu pagrindu jis tą kedą paduodavo teisman?

Sakykim nufotkinu auto, reportuoju per e-policiją, savininkas gauna
baudą. Ir kokiu pagrindu dabar tas laucius gali mane teisman paduoti? Ir
įdomiausia is kur tas savininkas žino, kad ten aš apie jo pažeidima
pranešiau?

Nėra tavo tas kaimynas didelis fantazuotojas?