Tema: Re: KEda, kaip ir jo buvusi shefa, nuteise uz gerus darbus...
Autorius: Juozas K.
Data: 2020-12-02 18:38:48
"Teisybes Dele" <aaabbbkodas@gmail.com> wrote in message
news:rq8a1d$uou$2@news.omnitel.net...

> neskaiciau, bet speju kad kalti konservai

jei cia man, tai man kaip ju daznam rinkejui butu keista, bet del visa ko
nuraminsiu, kad ne. bet jei automatiskai norisi daryti tokias isvadas, tai
nepakenks siek tiek filosofijos panasia tema:

https://www.delfi.lt/news/ringas/lit/nida-vasiliauskaite-apie-konspiratoriu-medziokle.d?id=85804161

"Negali gi būti, kad abejojantis kaukių efektyvumu netikėtų reptilijomis ir
negarintų acto, kad reginti JAV demokratijos griūtį akis nemirksėtų
rusiškai, o stokojantys „pasitikėjimo valdžia“ nevyniotų savų smegenų
stokojančių galvų į aliuminio foliją."

p.s.: tiesiogine ir netiesiogine kaukiu nauda (nesigilinant i efektyvumo %)
neabejoju, nu cia del visa ko :)
p.p.s.: kad reklamos agentai negali kaisioti lapuku tai toki itarima tikrai
turejau. vienzo case closed.