Tema: Re: eilini karta Raudondvariuo TAC
Autorius: Edo
Data: 2020-11-18 15:56:30
Taikoj visada tikrindavau ir iš esmės ant adekvačių užtaikydavau. Iš
kokių 5 kartų tik vienas juokingas su tuo barškančiu rakčiuku. O dabar
tai pirmą kartą teko tokį išsamų tikrinimą patirti - lempų ir abiejų
stiklų apiplovimą tikrino, vienas žibintas parasojęs tai tą irgi
pažymėjo, visus langus patikrino ar darinėjasi, net radiją įjungė
paklausyt ar groja ir LRT opus matyt nepatiko, tai iškart perjungė :)
Gesintuvo galiojimą tikrino, vaistinėlės vaistukų visa laimė ne.
Neatkreipiau dėmesio tik ar sėdynes šildomas bandė įjungt ar ne.
Dūmingumą gal 8 kartus matavo, laukė kažko... Net turėjau mintį, kad
pats tokią pirkt nori, tai dėl to taip apžiūrinėja iš esmės. Iš vienos
pusės gerai - tikrai ramu, kad net priekabus dėdė nerado daug prie ko
prikibti. Iš kitos pusės toks smulkmeniškumas šiek tiek laiką gaišina.

E.