Tema: Re: Off. Aliumas/plasmase
Autorius: android
Data: 2020-09-29 15:39:25
gal, nzn.
Kadangi esu temoje ir periodiskai prireikia sita procesa atlikt, tai domina mane visos naujos
zinios. Tame tarpe ir apie tas "neimanomas" vietas, apie kurias parasei.
Kolkas susidurt neteko, bet, aisku, jei detale plona ir trapi - nelaikys, taciau tada is nematomos
puses galima ilydyt pastorinima/sutvirtinima arba iklijuot+prilituot, ar tik priklijuot, etc.
Be abejo, galimi atvejai kai tiesiog reikia didesnio kietumo medziagos nei plastikas, tai tada tokia
ir reikia naudoti. Milijonai imanomu variantu cia, reik kiekviena konkretu nagrinet.