Tema: Re: Off. Aliumas/plasmase
Autorius: Kurmis
Data: 2020-09-28 21:05:59
kad bandei lituoti plastika naudodamas visokius tinklelius, tai likimas tave
baudzia.
Sudega ir sukieteja plastikas ir pasidaro dar trapesnis.
perki kita deveta korpusa ir keiti. nebus laimes sena lipdant. nebent tai
ligoti modeliai, tai suluzusiu bus daugiau nei geru. Pagrindine ligoniu
beda, kad su laiku ir kuo dazniau lankstant, tie vyriai vis sunkiau
varstosi. Reikia reguliariai sutepti.