Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-09-14 22:43:18
Ne. Net galiu pasakyt kaip tai įgyvendinta - prie spynos mechaniškai
solenoidas patraukia gelžgalį. Viskas pasyvu - norint atblokuoti spyną
reikia elektros. Ir sukonstruota taip, kad per jėgą nepralupsi, tiesiog
rankeną išlupt nebent pavyks.

Smagu kai raktą po sėdyne įmeti, gaudant spūsteli, ir tada reik jogos
pratimus daryt, kad rast raktą neišlipant.

Teoriškai suveikus crash detekcijai turėtu visas duris atrakint. Dar
atsirakina įkišus raktą ir įjungus degimą.

Turėjau nedidelę nuojautą, kad mano vairuotojo durų spyna nuo anglo, kur
ten keleivio spyna, bet kolegos tokia pat mašina irgi taip daro.