Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-09-14 21:20:14
Pas mane C5. Jeigu su pultu uzrakini, iš vidaus nifiga neišeisi be
pulto. Bagažinė iš vidaus neatsidaro, visos rankenos blokuojasi. Jeigu
man reiktu iš ten lyst, arba po vairu laidus knisčiau, arba jaučiu
isispyrės plėščiau durų dekorą neturėdamas su kuo per viršų krapštyt tos
rakinimo svirties. Pigiau nei langą keist.