Tema: Re: OT: laikinas internetas kaime
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-06-12 07:23:52
Turiu nedideli hobi/galvos skausma/pats nezinau ka - maitinimo istaiga
(su mesainiais ir hotdogais, jokiu supistu salotu). Arbata norintiems
ateiti pas mus siaip pasedeti, paziureti telika, paskaityti laikrascius
- nemokama tam tikru laiku ar kokiai klientu grupei, kaip man susvies
ryte atsikelus. Yra dalis, kur ateina tikrai tos nemokamos arbatos. Ir
dar pretenzijas pareiskia. Nepatikesi - visiskai nesijauciame apipisti,
gal net priesingai.