Tema: Re: OT: laikinas internetas kaime
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-06-10 23:20:58
Skambini pasirinktam tiekėjui (pagal tai kurio ryšys tau tinka), ir
prašai interneto plano be sutarties. Jie dažniausiai nebūna prabangūs,
ir galima nutraukti kada nori. Tik pasikalbėk apie nutraukimo terminą.
Kartais būna pranešti prie kažkiek.

Gaunasi neterminuota sutartis, kuria nutrauki kai nebereikia, ir dar
sumokėsi tik už tą laiką kada buvo tiekiama.

Tik pastebėjimas, kad jei ten kačialinsi torentus, tai tiekėjas gali
automatiškai prispausti greitį. Netflixas lyg normaliai ant jų, bet
nebandžiau niekad žiūrėt daug kas dieną.