Tema: Re: Kas trina zinutes?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-01-18 22:23:08
On 1/18/20 17:36, Bronco wrote:

> Klausyk, seniai norėjau paklaust, o iš kur tu kilęs? Kur toks žargonas
> Lietuvoje paplitęs? Nes aš pvz. nesuprantu ką reiškia tavo tie
> "fliukylendai ir jurpai" ir daugiau nesu girdėjęs, kad kas dar taip
> kalbėtų :/

O kodel turetum girdeti? Cia gi internutsinis slengas.

> Fliukylendas čia kas? Vokietija? Bandau spėti, nes tavo IP vokiškas. O
> kas yra jurpas? Paguglinus "fliukylendas" tik du rezultatai ir tai tik į
> mūsų njusus, o "jurpas" iš viso nieko guglas neranda tinkamo.

Tikiesi kas slengas rasis gerbiamuose gurgliaus indeksuojamuose saituose? :)

Fliukilendas = fliuku lendas t.y. vokieciu salis. Tai ne mano isradimas
ir as nezinau kas sugalvojo vokiecius vadint fliukais. Turbut tas pac
veikejas kuris vilniecius kazkodel pramine portugalais. Jei pagurglinsi
tai rasi daug vartojimo pavyzdziu.

Kas del jurpo tai irgi lengvai paaiskinama: Angliskas zodis "Europe"
tariasi mazdaug kaip "jurop" is ko ir pasidare jurpas. Irgi ne as
sugalvojau.

Pagelbejau?