Tema: Re: Kas trina zinutes?
Autorius: xc
Data: 2020-01-16 08:16:49
ALF meilai ėjo per UUCP iš pradžių, ne per TCP. Nors nedėčiau va taip
ant stalo nukirsti - ALF man nebeaktualu buvo, net nežinau kada jie
pradėjo dirbti. Litnetas savo palydovinį jau tikrai 94'tų pavasarį
turėjo (ėjom žiūrėt čiūdiko, kaip jis į kažkokį meinfreimą Japonijoje
per telnet jungėsi). 94'tų rudenį pats savo tuometinę įstaigą prie
litneto pajungiau, o greitai gal 95'tais jau ir Omnis pradėjo dialupą
stumdyti. Nu ir tarpe ten kažkur Taidė atsirado.

Tai va kažkaip man šviečiasi, kad su Omnio dialupu ir news'ai atsirado -
nu tipo nntp tai buvo 'internetas' tame tarpe :)