Tema: Re: Blia blia tojota pravaziavo...
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-13 15:42:45
tai nuo daug ko priklauso. Su normalia apkrova, prie 2krpm turbina jau
gali suktis savo maksimumą. Ir šiaip naujuose dyzeliuose, gi oro srauto
matuoklė yra, tai kurą daugiau mažiau sudozuoja atitinkamai. Esminiai
rūkimai būna tai kai ora po matuoklės kažkur dingsta, na kiaura kažkas.
Arba pričipsuota.

O tas rūkimas kai papučia, tai ten dažniau turbūt rūksta ne iš variklio,
o išmetimo sistemoj susikaupę suodžiai. Čia jei iki to būna ilgai ilgai
važinėta pensininko režimu.