Tema: Re: Blia blia tojota pravaziavo...
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-08-12 14:18:33
Aš 9 dienas važinėjau susibintavęs kiek pavyko. Bet gazo dugnan nemygant
debesų mažai buvo. Negerai, bet vis ne kokia alyva kibirais. Nes
interkulerio lanksti šlanga trūko. Originalas ar ne 400€, dar litų
laikais, lenkiškų lietuvoj dar nebuvo. Per tos mašinos istoriją 5 aš jas
pakeičiau, vistiek neatsipirktu originalas.. vieną dabar vežiojuos visad
:).