Tema: Re: Toyota vs VW :)
Autorius: news reader
Data: 2019-08-13 10:59:30
siaip as visa gyvenima uz vokiska autoproma, bet pastaruoju metu jie
taip nusivaziavo, kad man net gaila ju darosi, ir ju klientu taip pat.

stai paskutinis pvz. su "suoliuojancia kengura' arba visiskai
prarandanciu trauka 1.5 TSI benzininiu varikliu. Metus iesko sprendimo
patys VW inzinieriai, kepa naujus softus kurie nifiga nepadeda. Zmones
grazina katik nusipirktas masinas, nes negali naudotis, o VW vis neturi
sprendimo. Blogiausia, kad parduodant tau nieko pardavejai neuzsimins
apie galimai taves laukiancias problemas. Tokioj Lietuvoj tai dar ir per
teismus gali tekti ginti savo teises.

https://www.youtube.com/watch?v=SAAjwKHmbM0

1.5 variklis turbut techniskai sudetingiausias koks tik gali buti, bet
nu i nafig jeigu jau patys nesuhandlina to sudetingumo tai gal geriau
jau corolla.