Tema: Re: OT: softas?
Autorius: Jakubis
Data: 2019-07-07 20:01:13
ok, nemoku, gal gali trumpai aprasyti pati principa kaip reiketu? :)

trello pabandziau, neblogai, bet ne iki galo ko noreciau arba irgi
nemoku naudotis :) deadlainas gerai, bet reiketu dar tokiu kaip cia
pasakius, 'tarpiniu deadlainu', kad pvz likus kokiai savaitei iki
deadlaino primintu, kad reikia paziureti kokia situacija ir papushinti
kas nepadaryta, kad nereiketu paskutine diena verstis per galva.
Na ir paagal zmones kam ka pavedziau padaryti bendra vaizda butu gerai
matyti.