Tema: Re: OT: softas?
Autorius: fenix
Data: 2019-06-25 23:35:37
2019.06.25 23:31, Jakubis rašė:
> Sveiki,
>
> ne i tema, bet kadangi daug galvu cia lankosi, tai... :) Gal kas
> naudojate koki nors softa savo darbu trackinimui? Esme, kad del gausos
> paskutiniu metu tai pasimirsta kas nors, tai termina praziuriu tai vel
> kas nors. Noretusi, kad butu galima susirasyti einamuosius darbelius,
> darbelius kuriu deadlainas kazkada tais su galimybe paziureti sarasiuka
> kas manes laukia artimiausiu metu, dar neblogai butu ir galimybe
> pasizymeti kieno ka ir kiki kada prasiau padaryti, ar kada kas ka man
> [...]

pagal ta kratalyne, ka parasei: outlook arba gmail calendar + tasks
taip pat dalis checklistu pas mane sedi google keep.

isbandziau gyva velnia visokiu programkiu, dauguma bendraja prasme
netempia iki outlook. jeigu kazka daro ypac gerai, tai vistiek
pasiilgsti to bendro outlook vidutiniskumo ir universalumo.

ai tiesa, popierinis organaizeris irgi kaip opcija. ideliai susiziureti
deadlainams ir darbotvarkems