Tema: Re: universalas ~3k€
Autorius: sharkius
Data: 2019-06-20 22:48:05
Yra ant akiu v70 d5, ir s80 2,5tdi, masinos kaip ir panasios, abi
pakankamai neuzmustos, jei su chronometru nematuot tai subjektyviai
trauka abieju vienoda, ekonomija irgi labiau nuo vadylos priklauso,
praktiskai tai px koks ten variklis, labiau ziuret kad visa masina
nebutu plyst pradejus, nes pasak turetoju, tai labiausiai uzpisa visokie
komforto irangos ir skambuciu gedimai, kuriu paprastuoju budu nelabai
gaunas pataisyt...