Tema: Re: universalas ~3k€
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-06-17 15:08:03
Jei tik tokie reikalavimai, tai turėtų tikti Mitsubishi Lancer 2003-2007
metų. Benzininė.

Net kaina bus gerokai mažesnė.

Aš  už 1900 eur  2007 m. 115000 rida, 1.6 benziną nusipirkau tipo
"laikinai" statybinėm medžiagom remontui vežiot ir kol važiuos. Antrus
metus laiko, važiuoja ir smegenų neknisa, nulis gedimų per du metus. Tik
vienas galinis sparnas nurudijęs. Ir viskas veikia, net kondicionierius
:) Aišku to visko ten labai mažai :)

Tiesa, išvaizda, bent jau man baisi, o vidus spartietiškas.  Bet
patikimumas tenkina - kol kas keičiau tik tepalus ir kaladėles.