Tema: Re: GM Dexos2 po 29kkm
Autorius: fenix
Data: 2019-05-13 21:49:33
2019.05.13 18:47, ventiliatorius rašė:
> tai faktas, kad per 30kkm mieste alyvos mirsta ir variklis droziasi
> labai stipriai.
> Man idomu kaip ta Dexos2 kitiems, nes kaina tai pigiau grybo.
> http://autoplikis.lt/prekes/26-variklio-alyva-gm-5w30-dexos2--5-l
> Bet karta pabandzius atsimenu, kad teko dapylinet per 15kkm, ko siaip
> nereikedavo. Nugaravo tipo?
>
> 1. Tu vidutini greiti matai? Mano rezime be kamsciu rodo 30kmh ilgalaiki
> vidurki. Ten magistrale 95%. Magistralese 30kkm turetu buti norma tepalu
> keitimui, o cia sakes ir jau senai

su "pasportavimais" iki 5krpm ar be?
ant salto ramiai vaziuojam ar taip, kaip su valdiska?
start/stop naudojamas?

ir t.t.

> 2. taigi nauja masina

nemanau, kad visos naujos to paties modelio yra identisku savybiu,
galbut tos drozles to konkretaus variklio vieneto/partijos problema

> 3. aiskiau nei aisku, is kanistru nepila valdiskoms masinoms.Ir px tas
> kuras konkreciu atveju.

siulyciau nebuti imliu statoilo kokybes pasakom. ai, tiesa, nuo ju
hotdogu irgi pavyks patriest sistemingai vartojant.

> 4. Naujos alyvos duomenys buna atspausdinti etiketeje, tam yra konkretus
> standartai.

ant savo darzines galiu parasyt ka tik noriu. gali but kad buvo ten sh
jau pries ipilant i varikli.

> 5, Prasom, nera norinciu kisti pinigu i testus.

tai ir nebus. dabar uzstume ant sitos alyvos - kas nors atkreips demesi,
pirks kita (toki pat shuda)

> 6. imesk ten kokius 50eur padarys testa is tavo masinos, galesi pasigirt.

o mintis tikrai kirba - 50eur del tokio eksperimento nebutu gaila.