Tema: Re: GM Dexos2 po 29kkm
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-05-13 18:47:02
tai faktas, kad per 30kkm mieste alyvos mirsta ir variklis droziasi labai
stipriai.
Man idomu kaip ta Dexos2 kitiems, nes kaina tai pigiau grybo.
http://autoplikis.lt/prekes/26-variklio-alyva-gm-5w30-dexos2--5-l
Bet karta pabandzius atsimenu, kad teko dapylinet per 15kkm, ko siaip
nereikedavo. Nugaravo tipo?

1. Tu vidutini greiti matai? Mano rezime be kamsciu rodo 30kmh ilgalaiki
vidurki. Ten magistrale 95%. Magistralese 30kkm turetu buti norma tepalu
keitimui, o cia sakes ir jau senai
2. taigi nauja masina
3. aiskiau nei aisku, is kanistru nepila valdiskoms masinoms.Ir px tas kuras
konkreciu atveju.
4. Naujos alyvos duomenys buna atspausdinti etiketeje, tam yra konkretus
standartai.
5, Prasom, nera norinciu kisti pinigu i testus.
6. imesk ten kokius 50eur padarys testa is tavo masinos, galesi pasigirt.