Tema: Re: Geriausi plastikiniai langai Kaune?
Autorius: Lapinas
Data: 2019-04-13 15:05:17
Jei pinigai netelpa kreditkej, tai reikia ziuret medinius. Jie turi
storesnio profilio, tada galima tristikli skirtingo storio stiklo ir tarpu
sukist.
O siaip tai... Gipura, nors kaip reikalai siai dienai nezinau. Kazkada
rimciau i kliento poreikius buvo orientuota negu gigantai.

Paskutiniu metu esu atitrukes nuo realiju, bet vis dar isivaizduoju, kad
visi moka kokybiskai idet: butilo juosto ir visa kita chujnia.