Tema: Re: Geriausi plastikiniai langai Kaune?
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-04-13 15:24:04
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message
news:q8sj9t$g6c$1@news.i-klubas.lt...
> Jei pinigai netelpa kreditkej, tai reikia ziuret medinius. Jie turi
> storesnio profilio, tada galima tristikli skirtingo storio stiklo ir tarpu
> sukist.

Ne tai, kad netelpa, bet dabar irgi yra plastikiniai, bet jau tokie
gaidiski, kad nxnx. Ar atidarytas, ar uzdarytas, nelabai yra skirtumo. Tai
taupant keist tokius, kokie yra i vel tokius pacius ner prasmes. Mediniai
siuo atveju nelabai, nes i buta, tai ner prasmes ir del prieziuros dar
paskui. Manau, kad turetu egzistuot pakankamai geras ir plastikiniu
variantas.

> O siaip tai... Gipura, nors kaip reikalai siai dienai nezinau. Kazkada
> rimciau i kliento poreikius buvo orientuota negu gigantai.

OK

> Paskutiniu metu esu atitrukes nuo realiju, bet vis dar isivaizduoju, kad
> visi moka kokybiskai idet: butilo juosto ir visa kita chujnia.

Siaip itariu, kad dabar didesne problema del to kaip ideta, o ne del paciu
langu. Tai nesinori vel uzsiraut.