Tema: Re: Koki busa krovinini iki 4k?
Autorius: Vytautas
Data: 2019-03-20 18:16:47
dar viena brolis eksploatavo, rida apie 200 (realiai manau koki 320) tai
truko grandine, bet ne pagrindine, o viduj esanti tokia "dviratine" tai teko
keisti varikli. apskritai toks grandines nekeiciamos yra, bet vat pasitaike
kazkoks blogis. bet tas variklis man tikrai patinka. absoliuciai jokiu
nusiskundimu juo.  bet gal cia tik man taip neblogai pasitaike