Tema: Re: grei?io matuokliai Vilniuje
Autorius: Caponi
Data: 2019-03-20 13:30:35
Taip, aš irgi tą laidelę mačiau, bet panašu, kad arba ten buvo tik
projektas, kuris neįtrauktas į naujausią KET 1:1, arba žurnalistai ne
taip suprato, arba aš kažkaip ne taip interpretuoju pacituotą sakinį.
Bet tikiuosi, kad ne paskutinis variantas ir džiaugiuosi, kad
išsiaiškinau :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC