Tema: Re: grei?io matuokliai Vilniuje
Autorius: Ignas
Data: 2019-03-20 12:28:51
soriuks, ne 32, o 30.
persiskaiciau viska tai gal tu ir teisus, nors pamenu dar kazkokioj
laidoj eksperimentus dare gedo prospekte ties "vaiku pasauliu", tai
stovejo jie ten tikslingai, kol pesciasis isvis ant saligatvio uzlips,
nesvarbu kurioj pusej...

On 2019-03-20 11:56, Caponi wrote:
> Kokiu? Šiaip man rimtai įdomu, bet jokio kito punkto neradau. Šneka buvo
> apie sustojimą praleisti, o tavo prieš tai buvęs postas ir mano įdėta 32
> punkto citata yra apie pradėjimą važiuoti po sustojimo praleisti fakto.
>

> --
> Caponi
> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.