Tema: Re: Civic 5D (2019) vs Corolla Hybrid (2019)
Autorius: fenix
Data: 2019-02-11 17:10:25
2019.02.11 17:01, Bronco rašė:

> Geriau pats sustok, nes jos veikia realiai. Aš jau išbandžiau naująjį
> RAV4 2019 ir tuo įsitikinau, o tu tai kaip, bandei? Ar čia apie sferinį
> arklį vakuume samprotauji?

supratau, sita pastraipa skirta pasigirti ivykdytu bandomuoju vaziavimu.
saunuolis, pavydim.

> Parkinge išvažiuojant atbuliniu ir staiga pasirodžius akloje zonoje
> įvažiuojančiam automobiliui, RAV4 pats kirto per stabdžius. Lygiai ta
> pati sistema bus ir naujoje Corolloje.

vazineju su auto su tokia pacia sistema. veikia taip pat, ar pasitikiu -
ne. ar veikia visada - TIKRAI ne. jobanas valytuvu daviklis, kuris yra
kokiu 20m senumo isradimas, realiai veikia kaip senos mergaites
nuotaika, o tu dar svaigsti apie kazkokias experimentines technologijas.