Tema: Re: Civic 5D (2019) vs Corolla Hybrid (2019)
Autorius: Spakainas
Data: 2019-02-07 16:26:18
Po miestą patogiau aukštesnis kažkas, na kad vadeliotojos fotelis biškį
aukščiau būtų - geriau matyt eismą į priekį, lengviau persirikiuot
pradedančiai bus. Žemam civike bus stresas, kai matys tik vieną auto per
veidrodėlį, negalės planuotis kada rikiuotis ir t.t.
Na ir prisiparkavimai priekiu prie bordiūrų - prošvaisa turi būt tokia,
kad buferio nepalikinėt, durelės turi atsidaryt taip, kad apačia
nesibrauktų į bordiūrą ir pan.
Forumiukas čia mane aišku sportbačiais užmėtys - bet iš kokio nors
nebaisiai dėvėto RAV, XC60, CRV, Tiguano būtų juntamai daugiau džiaugsmo
nei iš naujos korolos. IMHO. Na ten tik jei būtinai hibrido reik, tai
tajota lieka.
p.s. kaimynas lexus RX hibridą pasiėmęs, dar tą gerokai senesnį -
važinėja apsipatenkinęs jau pora metų, sakė vėl tokį pirktų :)