Tema: Re: VW golf
Autorius: Bone Daddy
Data: 2019-02-02 18:51:33
On 1/30/2019 12:05, Sail wrote:

> Btw, turi kazkur buti sistema, leidzianti atpalaiduoti rankini avariniu
> budu, kazkas man porino apie tai, bet detaliu nezinau, kadangi man
> neaktualu.

Gali būt tarp priekinių sėdynių, kur anksčiau buvo stovėjimo stabdžio
rankena.
Jei yra kažkas tipo "bardačiokas", reikia atidaryt ir pabandyt atkelt
dugno apačią, plastmasinę ar tipo veliūrinę.
Ten turėtų būt rankenėlė, ją patraukus, atsilaisvina stabdis. bet
instrukcija rašo, kad po kiekvieno jos panaudojimo reikia pakeist nauja.
   Pardon, bet čia ne Golfe.

O priekinėj panelėj nėra raudonos knopkės?