Tema: Re: VW golf
Autorius: Sail
Data: 2019-01-30 12:05:58
10 metu senumo auto pats galejai nusprest, uztraukti rankini ar ne. Jei
zinai, kad stringa, nenaudoji kol nepataisai.

Dabar masina uz tave nusprendzia, kada ko tau reikia. Ir turi ka turi.
Progresas, kas gi nepatinka.

Btw, turi kazkur buti sistema, leidzianti atpalaiduoti rankini avariniu
budu, kazkas man porino apie tai, bet detaliu nezinau, kadangi man
neaktualu.