Tema: Re: Privalomojo draudimo sustabdymas
Autorius: MRT
Data: 2019-02-01 10:13:30
>>> https://www.edrauda.lt/draudimas/draudometras

> LD man sustabdė, bet ne 5 men. kaip prašiau, o 4, tipo prieš pat pabaigą negalima (nzn kodėl). Iš to galima suprasti, kad daugiau
> nebegalima, o minėtos edraudos reix paklausti ar yra sustabdymų limitas.

o tas draudometras tau nesigauna ziauriai brangiau?..
nebus taip, kad stabdymu reikia pakankamai daug, kad kaina
bent issilygintu, o paskui parintis ijungt/isjungt, kad simboliskai sutaupyt?

Dar idomu teoriskai.. jei draudometras 365 dienoms..
ir naudotis stabdymu po 150 dienas pora kart metuose..
30 drausta + 150 stabdau + 35 drausta + 150 stabdau
= liko 300 dienu / sunaudota 65 dienos

Tokiu budu vieno draudimo uztektu 6 metams :)