Tema: Re: Privalomojo draudimo sustabdymas
Autorius: benamis
Data: 2019-01-30 21:09:32
Meginau ta pati padaryti tik motociklui, nes ziema nevazineju. Sudas
gavosi, niekas nezinojo apie tokia stabdymo galimybe, aiskinau as ten
visiems, badziau pirstu i sutarties punkta. Taip ir nepavyko prasimusti
iki sugebandcio bent kiek mastyti ir galiausiai nusispjoviau.

Jie vis sutarties nutraukima su likucio panaudojimu kitam draudimui
megino prastumti, kas yra visiska visiska nesamone siuo atveju. Gal
pataikysi ant geresnio konsultanto.